czwartek, 3 maja 2012

Kolorowe bransoletki c.d.

Wiosenne natchnienie dla prostych, ale jakże uroczych bransoletek ciąg dalszy. 
Bezchmurne niebo:
 I pasujące do bransoletki kolczyki:
Wstawione na szafie lub mojeciuchy.
Dostępne również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

Czar kiwi:
 Kolczyki:
Wstawione na szafie lub mojeciuchy.
Dostępne również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

Miód i pomarańcze:
 A tu propozycja kolczyków:
Wstawione na szafie lub mojeciuchy.
Dostępne również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com

Fiołków czas:
 Kolczyki:
Wstawione na szafie lub mojeciuchy.
Dostępne również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com

3 komentarze:

  1. Prześliczne te fioletowe. Co ja piszę, wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i zapraszam ponownie, co jakiś czas dorzucam nowości :)

      Usuń