piątek, 1 czerwca 2012

Szydełkowo-koralikowe bransoletki

W końcu udało mi się zebrać i zrobić zdjęcia, chociaż pogoda dzisiaj nie sprzyja do fotografowania. Bransoletki wykonałam metodą szydełkowo-koralikową poznaną dzięki Weraph. Udało mi się je stworzyć jeszcze przed rozwiązaniem, ale już czasu zabrakło na ich zaprezentowanie. Najgorsze jest robienie zdjęć, jakoś ta pasja nie do końca do mnie przemawia. Zawsze mam problem, aby sięgnąć po aparat i przycisnąć kilka razy ten maleńki guziczek. Najwyraźniej to nie moja bajka ;)

Egipska ciemność wykonana z TOHO 11/0 na 5 koralików w rzędzie w kolorach frosted gray i frosted dark aqua.
Wstawione tutaj
Dostępna również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

Głębia oceanu wykonana z TOHO 11/0 na 6 koralików w rzędzie w kolorach opaque-lustered turquoise oraz opaque white.
Wstawione tutaj
Dostępna również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

Gwiezdny pył wykonany z TOHO 11/0 na 6 koralików w rzędzie w kolorach silver-lined cobalt oraz silver-lined crystal.
Wstawione tutaj
Dostępna również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

Dla odmiany coś w zieleni :)

Jabłuszkowa wykonana z TOHO 11/0 na 8 koralików w rzędzie w kolorach opaque-lustered sour apple oraz opaque white.
 
Wstawione tutaj
Dostępna również bezpośrednio u mnie na roznosci.vivien@gmail.com 

8 komentarzy:

  1. Cudne :) Może kiedyś też nauczę się je robić... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. Myślę, że jak spróbujesz to napewno ci się uda :)

      Usuń
  2. DOKŁADNIE SWIETNIE WYGLADAJĄ. I WIDAĆ, ŻE SERCE JEST W NIE WŁOŻONE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne!ja już jakiś czas przymierzam się do zrobienia ich, wyglądają na bardzo pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się uczę i uczę, ale jakoś te koraliki mnie nie chcą słuchać i ciągle coś jest nie tak. Twoje żmijki cudne:-) zapraszam do mnie http://orpinkton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie ja tez sie ucze i mnie też te skubane koraliki nie chca słuchać zawsze w jakimś rzedzie sie odwracaja i ciagle musze pruć niestety;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane prace. Podoba mi sie dobór kolorów i wzorów. - joana

    OdpowiedzUsuń