piątek, 12 kwietnia 2013

Koralikowe candy rocznicowe :)

Dzisiaj mija rok odkąd napisałam pierwszego posta. Nie będę rozpisywać się i "przynudzać" :P co się zmieniło do tej pory. Myślę, że od razu przejdę do sedna sprawy.

Skoro taka zasada, że na roczek candy to i ja rozdanie ogłaszam :)

Do zgarnięcia to co na zdjęciach:
1. Kolczyki romby zrobione z koralików bicone swarovskiego:

2. Naszyjnik z koralików szklanych czarnych:


3. Stary numer Twórcze inspiracje (mam dwa takie same więc jednym chętnie się podzielę) 09/2012


4. Koraliki z masy perłowej (kółka, koła, romby, prostokąty) - to co na zdjęciu:


5. Masa koralików szklanych, perełek, cracle, spectra, akryl (o różnej fakturze i kształcie):


6. trzy zestawy do samodzielnego zrobienia kolczyków z masy perłowej plus plastikowe jasnoróżowe owale:

7. Zestaw brokatowych koralików w różnych kolorach i o różnej wielkości:


8. Na koniec inne przydasie do wyrobu biżuterii (sprężynki, kulki, przekładki, szpilki itp.)


Zasady praktycznie takie jak wszędzie, ale dla przypomnienia:
1. Zostaw komentarz pod postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Wstaw u siebie banerek / umieść informację na swojej tablicy fb.
3. Dołącz do kręgu google+ /obserwatorów.
4. Będzie mi miło jak pośledzisz mnie na fb :)
5. Zapisy do 18.05. br
6. Losowanie następnego dnia
7. Wysyłka na terenie Polski
8. Nagrody funduję ja :P
9. Życzę szczęścia w losowaniu!!!

Banerek do zamieszczenia:




POWODZENIA :)

117 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie wezmę udział :-) Baner już jest a obserwuję od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się oczywiście ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście staje w kolejce:-) cukierasy super. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne jest!
    Oczywiscie sie zapisuje:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cukieraski, już się zapisuje i mam nadziej że szczęście mi dopisze, ale bym sobie podłubała gdybym wylosowała te cuda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie ,że jestem chętna ...może zacznę tworzyć coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział i już dodaje banerek :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapisuję :) Baner dodany.

    OdpowiedzUsuń
  11. z miła checią się zapisze na Twoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się z przyjemnością :)
    lubię na fb: Joanna B.
    info na FB: http://www.facebook.com/joannabialecka26/posts/510127189046512

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką ochotą zapisuje się do zabawy :)
    Same wspaniałe rzeczy można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje roczku w blogowaniu i życzę kolejnych sukcesów ;] ustawiam się w kolejce ;];];] po przydasie ;];];] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za udział w moim Candy i chętnie zapisuje się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią się zapisuję, bannerek na srebrnybigiel.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję blogowej rocznicy:)
    Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Formalności dopełnione, pozostaje zatem uśmiechać się do szczęścia ;) Buziaki wiosenne ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczku :)
    NI mogę się powstrzymać i zapisuje się ..

    Obserwuję jako Kolorowy świat Katarzyny
    A banerek podlinkowany u mnie na
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com

    Pozdrawiammm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie się zapisuję i gratuluję roczku. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalszego pełnego pasji i satysfakcji blogowania życzę. Przedłużam kolejkę i jednocześnie zapraszam do mnie na candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością dołączam do zabawy :-) Tym bardziej, że kolczyki są przepiękne...
    Banerek na http://otomojabajka.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. z miłą chęcią stanę w kolejce po te piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie koraliki tam i ja:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się z chęcią :)
    BAnerek za chwilkę na moim blogu : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję, Polubuję :) i bardzo chętnie się zapisuje :D
    przytulasie-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)Bardzo fajne słodkości

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się i ja! c:
    KateClay.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z radością przyłączę się do zabawy, a na bloga będę zaglądać częściej bo mi się tu podoba:) Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie dołączam do zabawy i chętnie zostanę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://bormisdbr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się koniecznie, bardzo fajne przydasiowe candy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Spróbuję szczęścia, już mam pomysł na wykorzystanie niektórych rzeczy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję blogowej rocznicy:)Z wielką przyjemnością ustawie się w kolejeczce do zabawy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. z miłą chęcią wezmę udział w candy :)

    banerek ląduje na:
    http://siubzdziu.blogspot.com/

    obserwuje jako My preciousssss

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę nieustającej weny i pełnego pasji blogowania.
    Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów bloga i lubiących na fb
    Pozdrawiam cieplutko Jadwiga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo!!! i dołączyłam jako setna- może to jakiś znak?... :)))

      Usuń
  38. a ja jako 101-wsza obserwatorka :) zgłaszam się oczywiście, bo taki zestaw przydasi bardzo by mi się przydał ;) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 1 rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś z tej okazji. Z przyjemnością sobie o Twoich słodkościach pomarzę, bo akurat się "bawię" koralikami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję roczku!!!
    Śliczne cukieraski :) chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam i gratuluję 1 roczku
    Przydasie pięknie się prezentują, więc jeśli można to również ustawiam się w kolejkę.
    Obserwuję jako GrażynaO.
    Banerek zamieszczony: http://grazynao.blogspot.com/
    Na fb polubiłam i podglądam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Biżuteria cudna, a przydasie bardzo by mi się przydały :).

    Losowanie będzie w moje urodziny. Mam nadzieje, że ten dzień przyniesie mi szczęście. Radość moja byłaby ogromna :).

    Zapisuję się.

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako : mysterious girl
    baner : rebellioushandmade.blogspot.com
    lubię na fb jako Dominika B.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nooo... czyż można powiedzieć "nie" takim słodkościom??
    Ja nie potrafię... więc grzecznie w kolejkę staję - na szczęście licząc ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnóstwo pięknych prezentów. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja dołączam do zabawy i liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję na końcu kolejki zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne rzeczy przygotowałaś więc z przyjemnością się zapisuję :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję rocznicy :)
    Ustawiam się w kolejeczkę po taki ogrom koralikowych przydasiów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo, bardzo dziękuję za zaproszenie do tej zabawy, bałam się, że przez komunię nie zdążę więc w głębi serca kibicowałam pozostałym, ale widzę, że jeszcze mam czas dlatego już nadrabiam i ZAPISUJĘ się!!! Banerek dodam na swoim blogu. Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Również się zgłaszam :)
    Obserwuję jako PannaKot,
    banner wstawiłam już na blogu http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Co za super zestaw przydasiowy! Z wielką chęcią zgłaszam się do Candy :)
    Baner na moim blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. z chęcią zostaję obserwatorem :) podoba mi się to co robisz :)liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniałe nagrody
    zgłaszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się do zabawy :-) www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ale cudne rzeczy! biżuteria śliczna a przydasie bardzo by mi się przydały:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja, i ja chcę! W kolejeczkę grzecznie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam, Przyłączam się do zabawy, już oczami wyobraźni widzę, co można z tych cudeniek stworzyć .... Teraz tylko odrobina szczęścia potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się do rozdania :)
    http://fresalinka.pinger.pl/m/18918838

    fresa17@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie wezmę udział w zabawie
    http://marzena100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :D
    Banerek tu : http://pasja-kladzii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Oczywiście się zgłaszam :D
    Tworzysz takie piękności!!!<3
    Pozostaje mi już tylko trzymać kciuki XD

    Pozdrawiam
    Suzie

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Z okazji roczku życzę Ci wielu inspiracji i realizacji Twoich blogowych założeń:) Wspaniałe smakołyki nam prezentujesz i niezwykle kreatywne:) Tyle tutaj wspaniałości, z których mogą powstać cudne dzieła:) Trzymam mocno kciuki za szczęście w losowaniu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb polubiłam jako: Zaproszenia z fantazją

      Usuń
  66. I ja się grzecznie ustawiam w kolejeczce po te słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się do candy
    obserwuje jako zla wampirzyca
    banner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Trochę na ostatnią chwilę, ale również się zgłaszam :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Discover the hoagie poppers down to your private choosing with his fantastic advised ingestion.
    Lotto bargains in Washington's Hl Traffic Lottery end up with readily available to find a monstrous $15,Thousands of the two and the best of the listed passes are already endorsed by California them self. Internationally renowned Toxicologist Highly suggests Far off Home Warmth Pads on the way to Person when Detoxing of Compound Coverage, Mildew and mold & Harmful toxins and bacteria.

    Stop by my web page: mini toaster oven singapore

    OdpowiedzUsuń
  70. It is appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    Here is my weblog: best registry cleaner for windows 7

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak Pan/Pani chcą sprzedać to ja jestem chętna żeby ten numer twórczych inspiracji kupić. Czekam na odpowiedz pod adresem e-mail: zuzia21101989@gmail.com i jak najszybciej jeśli można

    OdpowiedzUsuń
  72. chcą sprzedać to ja jestem chętna żeby ten numer twórczych inspiracji kupić.

    OdpowiedzUsuń
  73. czekam na kontakt jak najszybciej jeśli to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  74. jak długo mam czekać na odpowiedź :)? chętnie odkupię ten numer.

    OdpowiedzUsuń
  75. dzień dobry czekam na odpowiedź jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem chętna żeby ten numer twórczych inspiracji kupić od Pana

    OdpowiedzUsuń
  77. I did however expertise some technical points using this web site, since I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I’m complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for a lot more of your respective intriguing content. Ensure that you update this again very soon.. http://agorazoellinika.org

    OdpowiedzUsuń
  78. Outstanding post! I truly liked most of the looking through. I hope to learn to read greater on your side. I know that you have remarkable look and then perception. I will be exceedingly happy just for this info. portuguese-passport

    OdpowiedzUsuń
  79. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. e26790216cadc156a76a65d259b937b4
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  80. Thank you for your explanation, very good content. b4d08ab55176ad95b21ba645ff56823f
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  81. Thanks for your article. 7c6b5ea164610e31d72d70f71788862d
    evde iş imkanı

    OdpowiedzUsuń