sobota, 25 stycznia 2014

Tym razem kwadrat i koło

Skoro poprzedni post pokazywał trójkąty to ten będzie nie mniej geometryczny :)

Na pierwszy rzut: kółka często zwane oponkami, ze złotymi biglami. Proste, ale myślę, że kolory są na tyle przyjemne, że całość wygląda uroczo (przynajmniej dla mnie :)




Na koniec pokażę zaległe kwadraty, które zostały dokończone w domku, po Twórczych pogaduchach z Weroniką. W środku kaboszon przezroczysty, więc musiałam użyć małego myku jaki podpowiedziała mi Weronika, by nie było widać koralików pod nim. Myślę, że wyglądają dość znośnie ;p




Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :)
Dziękuję również za wasze odwiedziny :)

Jak u was z temperaturą? U mnie dzisiaj -16 stopni o 9:00 rano, aż nie chciało się wyściubić nosa spod kołdry. 
Na szczęście trochę słonka pojawiło się więc później było znośnie :)

7 komentarzy:

  1. Urocza i takie śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pary bardzo ładne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oponki w pięknych kolorach, a kwadraciki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te figury, oponki wyglądają bardzo fajnie w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się bardzo podobają Twoje plecionki - śliczne, delikatne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A, tu są sreberka! Hihihi...

    Mnie wciągnęło w te maleństwa geometryczne. Wszystko przez Werkę.. Czekam na dostawę kaboszonków :)

    OdpowiedzUsuń