poniedziałek, 11 marca 2013

Bransoletka z guzikiem - tutorial

Pozostało mi trochę cracle'owych koralików, więc postanowiłam zrobić z nich użytek. Powstała z nich taka oto bransoletka:



Jeżeli macie ochotę wykonać podobną serdecznie zapraszam na mój mały tutorial.

Do wykonania bransoletki będzie ci potrzebne:
  1. Koraliki (dowolne, takie jakie lubisz - drewniane też się sprawdzą, tym bardziej, że mają większe otwory);
  2. Kółka sprężynki;
  3. Sznurek woskowany;
  4. Guzik.

Możesz użyć dowolną wielkość koralików. Ja użyłam ok. 5mm. Kółka sprężynki również zależą od wielkości użytego koralika. Wykorzystałam kółka wielkości 5mm. A co do sznurka, ucięłam ok. 65cm.

Wszystko gotowe? Super :)  to zaczynamy:

1. Najpierw przewlekamy sznurek przez dziurki guzika. Oba końce muszą być równe i zawiązujemy supełek tuż przy guziku.


2. Teraz nawlekamy na jeden sznurek koralik, a potem już przez dwa sznurki kółeczko sprężynkę.


3. Następnie nawlekamy znowu koralików, ale już na drugi sznurek. Potem sprężynka. Znowu nawlekamy koralik na pierwszy sznurek i sprężynka i tak do osiągnięcia pożądanej długości. Pamiętaj, aby w miarę dociskać koraliki, wtedy sprężynki ułożą się ukośnie.


4. Gdy mamy już pożądaną długość zawiązujemy supełek tuż przy ostatnim koraliku.


5. Teraz pora na "zapięcie". Tworzyć go będzie... drugi supełek. Odstęp pomiędzy jednym, a drugim supełkiem zależy od wielkości guzika jaki wykorzystasz.


6. Pora na zakończenie. Wystarczy dodać na każdy sznurek po 2-3 koraliki i zawiązać supełki. Możesz również zakończyć w dowolnie wymyślony przez ciebie sposób. 


Mam nadzieję, że mój tutorial się spodoba. 
Chętnie zobaczę wasze pracę. 

Powodzenia!

21 komentarzy:

  1. cudowna, ja może nawet dziś spróbuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super tutek:-). Trzeba będzie taką zrobić. A bransoletka superaśna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prostą ale efektowną bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka jest świetna prosta a ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bransoletka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna bransoletka, świetny tutorial, na pewno skorzystam, bo mam kilka pojedynczych do niczego nie pasujących mi guzików, więc już teraz wiem jak je wykorzystać! Dzięki za pomysł!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł - kapitalna i prosta. Zabieram się do pracy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłam nawet dwie z tego tutoriala, ale takie fajne mi nie wyszły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie jest tak źle :) Pochwal się :)

      Usuń
    2. proszę bardzo :

      http://eetoilee.blogspot.com/2013/04/wedrujaca-ksiazka.html

      w sumie zrobiłam 3, ale kolejne pokaże później:)

      Usuń
  9. Ja juz tez zrobilam bransoletke dzieki twojemu tutorialowi:) Jest to latwy i szybki pomysl na piekna bransunie:D Wkrotce opublikuje:D Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Bransoletka juz opublikowana:) Zapraszam! Ale do twojej jest jej daleko:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/04/bransoletka-wg-kursu-vivien.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ śliczna, chyba sama sobie taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zrobiłam podobną. Duże zielone korale. Całkiem fajnie wyszła :)
      Dałam mamie na Dzień Matki. Bardzo była zadowolona, więc dziękuję :D

      Usuń
  12. Droga Vivien
    chcialam zapytac czy ten kurs jest absolutnie Twojego autorstwa? i czy upowaznialas inne osoby, zeby takowy kurs od Ciebie skopiowaly? jesli nie, to obawaim sie, ze Cohenna skopiowala Twoj kurs i go zamiescila jako swoj
    http://www.cohenna.com/index.php?p=6_52
    to nie pierwsza taka sprawa
    zapraszam do princessiprincesa.blogspot.com tam walczymy z plagiatem Cohenny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Pierwszy raz stykam się z czymś takim i jestem szczerze zaskoczona i nie mniej hmm zniesmaczona takim postępowaniem. Chętnie przeczytam co zostało zamieszczone na blogu w sprawie Cohenny.
      jeszcze raz dziękuję.

      Usuń