czwartek, 17 października 2013

Obkupiłam się

Czekałam na dostawę i się w końcu doczekałam :)  Uszczupliłam co prawda swój portfel znacznie, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego co zakupiłam. Chcę się z wami pochwalić moimi "zdobycznymi".

Na pierwszy rzut poszło "przenośne miejsce pracy do koralikowania". Super sprawa, szczególnie gdy nie ma się swojego miejsca lub pomieszczenia (zamykanego przed "intruzami" w postaci małych, ciekawych wszystkiego paluszków). Więcej na ten temat można znaleźć na stronie sklepu beading.pl, który przetestował "pudełko".


Zestaw zawieszek, końcówek, bigli czyli wszelkiego rodzaju przydasi:



I koraliki (super duo, lentils, Toho round, 11/0, 15/0 itd)





 A na koniec Rivioli :)

Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. O będą cudeńka teraz wychodzić z Twoich paluszków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta tacka jest niesamowita ja nie wiem jak pracowałam wcześniej bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zakupy; do mnie też dzisiaj dotarły przesyłki - filc oraz różne koralikowe przydasie.
    Tylko nie zdążę zdjęć zrobić....
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwa kobieta, masz tyle cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać cudowności z tych zakupów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zakupy :) też mi się takie Rivioli marzą :)

    OdpowiedzUsuń