wtorek, 22 stycznia 2013

Czapa na szydełku i wyzwanie

Czapkowy sezon w pełni, zima na jakiś czas ukazała swoje białe oblicze :) A ja postanowiłam zrobić czapę, moją pierwszą w życiu czapę na szydełku. Co prawda nie jest zbyt ciepła, bo jak ją zaczęłam wykonywać, temperatury były jeszcze na plusie, ale nic niebawem pewnie się ociepli i czapa będzie jak ulał. Nie jestem bardzo biegła w szydełku, ale czasami warto spróbować swoich sił. Może nie wyjdzie za pierwszym razem czy drugim, ale za kolejnym już będzie lepiej. Wykonałam według własnego schematu. Ach no tak zapomniałam wspomnieć, że czapę tworzyłam głównie z myślą o mojej starszej córce. W kolorach pasujących do jej wierzchniego ubranka. Poza tym szary jest jednym z moich ulubionych kolorów. Lubię chodzić w strojach w tej tonacji z dodatkami, które tę szarość ożywiają. 
A tak prezentuje się czapa. Łatwiej pokazać od razu na właścicielce :P


Do czapki dorobiłam kwiatek przestrzenny też szydełkowy.
Z tyłu czapki doszyłam guziczek, żeby czapka lepiej leżała a i przylegała odpowiednio do głowy. Można również potraktować jako kolorowy dodatek do czapki.

Myślę, że te kolory jak najbardziej pasują do mojej córki, ale także w jakiś sposób odzwierciedlają moją osobowość, dlatego biorę udział w wyzwaniu organizowanym na blogu Asia-majstruje. Można się zgłaszać do 24 stycznia br. Potem będzie czas na głosowanie.

7 komentarzy:

  1. cudna czapka :D dla córy idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka, guzik i kwiatek dodają jej uroku! Też bardzo lubię szarości, pasują do każdej innej barwy i zawsze się sprawdzają!
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania i pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary kojarzy mi się z myszą albo zającem :). Lili dobrze jest w tej czapie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda Twoja córeczka w tej czapusi:)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę Ci powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna czapeczka :)
    Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w moim Candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim candy :)
    Czapeczka śliczna. Bardzo wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń