czwartek, 19 lipca 2012

Coś na nudę

Dzisiaj pogoda znowu nas nie rozpieszcza. U mnie za oknem pada, że ciężko nos z domu wyściubić brr po prostu się nie chce. Coś trzeba jednak zrobić, aby starsza córka się nie nudziła. Bardzo ułatwiła mi to IQ7, która pokazała jakie cudeńka można wykonać z papieru. Akurat miałam kwadratowe papiery origami. Z ochotą obie zabrałyśmy się do pracy. Na szczęście niemowlaczek spał, więc miałyśmy chwilę dla siebie. I tak oto powstały nasze kwiaty. Zrobiłyśmy ich kilka, ale zaprezentuję tylko te pierwsze. Z kilku minut zabawy przeszło w dobrą godzinę, tak nam się spodobało tworzenie. Mój kwiat jest niebieski, a Lili kolorowy i muszę powiedzieć, że zdecydowanie bardziej mi się podoba jej niż mój. Niestety przez przypadek nam się zgniótł - został zdeptany, ale udało się go trochę naprawić i mógł się zaprezentować. 



Jak wspominałam zabawa bardzo nam się spodobała, że miałyśmy ochotę na coś jeszcze. Wybrałyśmy diamencik, ale niestety był znacznie trudniejszy do wykonania dla córki, co zresztą widać. Trochę jej się też rączki spociły przez co papier stracił swoją fakturę. Diamenciki ozdobiłyśmy na koniec koralikiem. Praca ta wymagała od nas większego skupienia, ale i tak się fajnie bawiłyśmy razem. Na koniec córka sama mi zaczęła mówić co jak wykonać :)




A na zakończenie ....
:)

2 komentarze:

  1. Śliczne kwiatuszki. U mnie też ciągle pada ale dzięki temu powstają nowe błyskotki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Ta malutka stópka powyżej jest słodka :)))

    OdpowiedzUsuń