wtorek, 8 kwietnia 2014

Objawienie

Wiosna nie jest najlepszym czasem na migrenowców, do których i ja należę. Z tego powodu moja twórczość trochę została zepchnięta na boczne tory, ale pomalutku trafiam na ten główny :P

Dodatkowo objawiła się moja "miłość" do kulek z 15/0. Jestem po prostu nimi zachwycona i uśmiecham się na ich widok jak mysz do sera ;)

Mój zachwyt został dodatkowo zamanifestowany sercowym dodatkiem do kolczyków, a wszystko to w czarujących kolorach czerwieni i złota. 



Pomimo całej miłości do 15/0 jeszcze nie zdecydowałam się na wykonanie z nich bransoletki, stąd ta jeszcze z 11/0 - niemniej powoli przymierzam się do zrealizowania tego wyzwania, już nawet poczyniłam w tym kierunku pewne kroki :)  Chętnie wysłucham waszych podpowiedzi jak zabrać się do szydełkowania sznurów 15/0 - jaka nić, na co zwrócić uwagę itd. Z góry dziękuję za pomoc.

A wracając do tematu....
Czerwono złota bransoletka pasująca do kolczyków z dodatkiem zlotych zakończeń i papuziego charms'u.



A tak wygląda całość:


Pozdrawiam i dziękuję, że do mnie zaglądacie :)
Dużo uśmiechu :)

5 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik! I jak złota nie lubię, to tu mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw. Ja niestety zupełnie sobie nie radzę z takimi maluśkimi koralikami jak 15/0 tym bardziej podziwiam.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci wychodzą te kuleczki :) pozdrawiam i oby tak dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda to połączenie i tak romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń