poniedziałek, 18 lutego 2013

Ależ prezenciki :)

Wzięłam udział w czerwonej wymiance organizowanej przez Etoile i muszę powiedzieć, że się nie zawiodłam :) 
Z racji tego, że była to moja pierwsza wymianka miała spory kłopot w wyborze. Co takiego mogłabym przygotować swojej parze, aby była zadowolona. Z pierwszych szeptów wiem, że tak, ale myślę, że sama wypowie się na ten temat na swoim blogu. 
A teraz pora na chwalenie się prezencikami i to nie byle jakimi :) 
od ..... Lexie's Art

Piękna biżuteria:
Słodkości:
Przydasie (na pewno wykorzystam :)
Kawka, herbatka (mniam, moje ulubione latte :p )
I pocztóweczki:

A poniżej to co przygotowałam dla Lexie's Art:

 Bardzo pięknie dziękuję za prezenty. 

Moją pierwszą wymiankę uważam za w pełni udaną. Sprawiła mi ogromną przyjemność. Myślę, że za jakiś czas mogłabym się zapisać na następną. Gorąco was do tego namawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja też bardzo dziękuję! Wymianka była dla mnie zupełną nowością i byłam ciekawa jak to będzie - udało się :-)
    Pewnie za jakiś czas zapiszę się na następna, na razie w kolejce czeka wiosenna wymianka u Jadzika ;-) (Krzyżykowa Kraina)

    OdpowiedzUsuń
  2. może skusisz się na moją broszkową? taka mini wymianka w sam raz przed świętami

    OdpowiedzUsuń